Top Ad unit 728 × 90

FAQ Produkty

Czy oferowane produkty są oryginalne?

Wszystkie suplementy diety zamówione za pośrednictwem Synergy Club pochodzą od amerykańskiego producenta i wysyłane są bezpośrednio z polskiego magazynu Synergy WorldWide. Każdy klient otrzymuje dowód zakupu wystawiony przez Synergy, potwierdzający 100% oryginalność produktów.

Czy produkty są bezpieczne?

Firma Synergy/NSP gwarantuje pełne bezpieczeństwo i wysoką jakość każdego suplementu. Produkcja jest zgodna z normą GMP, GLP, NSF i ISO. Wszystkie produkty są dopuszczone do obrotu na terenie UE i Polski. Posiadają niezbędne świadectwa GIS.

Dlaczego opakowania są w języku polskim?

Każdy produkt dopuszczony do obrotu w Polsce musi zawierać pełny opis w języku polskim. W celu uniknięcia nieścisłości, firma zdecydowała się na wprowadzenie opakowań w języku każdego kraju w którym prowadzi sprzedaż. Nie zmienia to faktu, że wszystkie suplementy produkowane i pakowane są w Stanach Zjednoczonych.

Dlaczego przy opisach produktów nie ma cen?

Strona internetowa SynergyClub.pl nie jest sklepem internetowym. Za jej pośrednictwem można jedynie uzyskać wszystkie niezbędne informacje, jak również złożyć zamówienie, które będzie realizowane przez Synergy WorldWide Polska. Informacje na temat cen dostępne po podaniu adresu e-mail lub numeru telefonu w formularzu kontaktowym lub bezpośrednio pod nr telefonu kontaktowego. W zakładce "Klient" można znaleźć również link do oficjalnej platformy zakupowej Synergy z aktualnymi cenami zestawów produktów.

Jak długi jest termin przydatności do spożycia?

Wszystkie produkty zamawiane za naszym pośrednictwem mają termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 15 miesięcy od chwili zakupu.

Jak przechowywać suplementy Synergy przed i po otwarciu opakowania?

Wszystkie produkty przed otwarciem opakowania należy przechowywać w zaciemnionym i suchym miejscu, w temp. pokojowej lub niższej. Produkty płynne po otwarciu należy przechowywać w lodówce: Mistify maksymalnie 30 dni, PhytoLife do 60 dni. Produkty w formie proszku pakowane w pojemniki po otwarciu przechowujemy w suchym i chłodnym miejscu, np. w lodówce. Produkty w jednorazowych saszetkach zużywamy po otwarciu. Hermetycznie zamknięte saszetki można trzymać w pudełku bądź luzem w suchym miejscu.

Dlaczego firma promuje zestawy produktów, a nie pojedyncze sztuki?

Synergy gwarantuje pozytywne efekty suplementacji tylko w przypadku, kiedy produkty stosowane są zgodnie z zaleceniami i przez ściśle określony czas. Na przykład ProArgi-9+ należy stosować co najmniej przez 60 dni lub przez 30 dni w dawce podwójnej. Dlatego sensowny jest zakup zestawu dwóch lub więcej opakowań. Podobnie jest z zestawami mieszanymi. Aby osiągnąć jak najlepszy i kompleksowy efekt prozdrowotny, wskazane jest łączenie kilku suplementów, np. w zestawie Vital3.

Aby umożliwić klientom nabycie produktów w najniższej cenie jednostkowej, firma oferuje duże pakiety, odpowiednie na dłuższą suplementację lub na zakupy grupowe. Produkty w pakietach powyżej czterech sztuk są nawet dwukrotnie tańsze niż w cenach detalicznych.

Synergy Club - Dystrybutor Synergy WorldWide Polska © 2018. Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.