Top Ad unit 728 × 90

Synergy WorldWide

Synergy WorldWide (SWW) z siedzibą w Utah (USA) jest spółką należącą do Nature’s Sunshine (NSP). Firma istnieje od 1999 roku, zaś nasz koncern macierzysty - potentat w dziedzinie produkcji suplementów diety, został założony w 1972 roku. Nasza firma jest silnym finansowo przedsiębiorstwem, od lat notowanym i odnoszącym sukcesy w amerykańskim systemie giełdowym NASDAQ.

Synergy WorldWide ma na koncie wiele wyróżnień dla najlepszego producenta suplementów diety w Ameryce. Według stosownych notowań NSP i SWW należą do 100 najbardziej etycznych przedsiębiorstw Ameryki. Po pierwszym roku działalności w czerwcu 2000, w rankingu amerykańskiego magazynu gospodarczego Entrepreneur firma zdobyło 8. miejsce pośród 100 najszybciej rosnących firm w USA. W amerykańskim Wall Street Journal, SWW zajęło 6. pozycję w rankingu działalności branży MLM i SP za lata 2009 - 2011.
 

W 2013 roku firmy zostały wyróżnione przez magazyn "Forbes" jako jedne ze 100 najbardziej wiarygodnych firm w USA.


Dan Higginson
Założyciel
Dan Higginson
Założyciel

Higginson wraz ze znajomymi założył Synergy WorldWide w 1999 roku, rozpoczynając tym samym dzieło swojego życia. Nazwa "Synergy" najlepiej odzwierciedla wizję jedności oraz tego, że ludzie pracujący razem są w stanie osiągnąć znacznie więcej niż pojedynczo. Higginson rozpoczął realizację swojego planu na jednym z najtrudniejszych światowych rynków – w Japonii. Świetne produkty i sprawne kierownictwo szybko przyczyniły się do światowego sukcesu firmy. Wkrótce zwróciło to uwagę potentata marketingu sieciowego i ziołowych produktów prozdrowotnych - Nature's Sunshine. W 2000 roku doszło do połączenia firm SWW i Nature's Sunshine, które zaowocowało dalszym, dynamicznym rozwojem. W chwili obecnej firma działa w ponad 25 krajach, realizując swoją misję: 

Dostarczać sprawdzone naukowo produkty najwyższej jakości, zapewniać swobodę finansową przez tworzenie innowacyjnych okazji biznesowych oraz promować kulturę współpracy i pomagania innym.

W październiku 2012 firma SWW otworzyła rynek polski. We wrześniu 2013 firma otworzyła rynek słoweński i islandzki. W październiku 2013 firma otworzyła rynek włoski. Od roku 2014 aż do chwili obecnej firma rozwija się i notuje nieustanny wzrost obrotów. 

Solidna firma i zarząd

Zarząd kierujący Synergy WorldWide to przede wszystkim ludzie z doświadczeniem i pasją. Temu właśnie zawdzięcza Synergy swój dynamiczny rozwój, stabilność i pozycję na rynku. Przełomowe produkty i niespotykany nigdzie indziej plan wynagrodzenia zapewniają łatwość budowania biznesu w skali globalnej.
Mottem firmy jest „Leave a Legacy“, czyli Pozostaw po sobie ślad, zmieniając jakość życia dla siebie i innych.
 

Dan Norman
Prezes


Dan Norman jest siłą napędową, odpowiedzialną za sukces przedsiębiorstwa. Jako prezes, wypromował firmę na rynki światowe, wprowadził nowe produkty, ustabilizował jej potencjał oraz poszerzył rodzinę firmy.

Norman posiada wieloletnie doświadczenie w branży MLM oraz szeroką wiedzę z dziedziny technologii informatycznych. Na przestrzeni lat otworzył nowe rynki w ponad dwudziestu pięciu krajach w Azji, Europie i Ameryce Łacińskiej.W czasie podróżowania uwielbia spotykać się z ludźmi i patrzeć, jak odnoszą osobiste sukcesy.


Z charakteru Norman jest osobą stanowczą; dla którego nie ma takich spraw, których nie można załatwić. Jest dumnym ojcem czwórki dzieci.


Ben Magalei
Wiceprezes
Ben Magalei jest byłym dyrektorem generalnym Synergy na Japonię, a niedawno dyrektor wykonawczy w Azji. Nadzoruje rynki: Japonii, Tajwanu i Hongkongu. Przyczynił się do ujednolicenia i polepszenia współpracy między kierownikami regionów azjatyckich. Pozyskiwał też wysokiej klasy dystrybutorów na rynkach wschodnich.

Pracuje od 16 lat. Nabrał doświadczenia, zajmując się globalnymi szkoleniami, usługami wsparcia oraz sprawami rynkowymi. Odpowiadał także za wsparcie prac liderów oraz analizowanie działalności. Posiada zdolności przywódcze. Z powodzeniem realizuje misję pozytywnego oddziaływania firmy. Prowadził akcje pomocy na Filipinach, w Japonii i Tajlandii, a także w lasach tropikalnych Amazonii. Ben nadzoruje rynki Azji i odnotowuje wymierne sukcesy w zarządzaniu zespołami dystrybutorów, promowaniu produktów oraz rozwoju kadry liderów.

Ukończył studia azjatyckie na uczelni Brigham Young University; specjalizował się w biznesie i kulturze japońskiej.


Miriam Kim
Wiceprezes, GM Korea
Miriam Kim dołączyła do zespołu w 2009 roku. Jest doskonałym przywódcą i organizatorem. Jest odpowiedzialna za sukces na rynku koreańskim. Jej umiejętności opracowywania i wcielania w życie skutecznych strategii biznesowych sprawiają, że przyszłość dystrybutorów w Korei Południowej i na innych rynkach wydaje się jeszcze jaśniejsza.

W swojej ponad 30-letniej karierze, związanej z zarządzaniem, marketingiem i administracją, Miriam wypracowała sobie doskonałą reputację w oparciu o najlepsze zasady biznesu. Jej uczciwość, życzliwość i etyka pracy cenione były przez pracowników i wspólników w ciągu całej jej kariery zawodowej. Obecnie doceniają wszyscy, którzy pracują z Miriam w organizacji.

Miriam uzyskała tytuł licencjata i magistra na Uniwersytecie Konkuk w Seulu. Płynnie mówi po angielsku, pasjonuje się literaturą i służbą wobec innych ludzi.

Carmelo D'Anzi
Wiceprezes ds. sprzedaży
w Europie
Carmelo D'Anzi posiada 11 lat doświadczenia w dziedzinie sprzedaży oraz marketingu w branży sprzedaży bezpośredniej, które zdobył pełniąc różnorodne funkcje kierownicze w Europie, Stanach Zjednoczonych i Ameryce Łacińskiej w firmach takich jak ViSalus, Agel czy ACN. Ekspert w zakresie ekspansji rynkowej, szkoleniu dystrybutorów oraz rozwijaniu dziedziny i żywi wielki dla branży marketingu sieciowego. 
Jest narodowości włoskiej, ale uzyskał swój międzynarodowy dyplom w biznesie na Uniwersytecie Teksańskim w Arlington i mieszkał w wielu krajach na całym świecie. Posługuje się językami: angielskim, włoskim, hiszpańskim i portugalskim. Obecnie zamieszkuje w Wielkiej Brytanii. 


SWW w liczbach

  • Założone w 1999 roku
  • Prosperuje na 25 rynkach świata 
  • Obecnie przeżywa fenomenalny rozwój 
  • 2010 – 2011 wzrost przychodu: z 68 mln $ do 94 mln $
  • Wzrost zyskowności o 477% 

NSP w liczbach

  • Założone w 1972 roku 
  • Pierwsza firma która zakapsułkowała zioła 
  • Firma wolna od zadłużenia 
  • Notowana na giełdzie(Nasdaq: NATR) 
  • Ponad 115 mln $ w środkach płynnych 
  • 250,000 m2 zdolności produkcyjnej 
  • Ponad 200 lat doświadczenia zespołowego 
  • Producent Suplementów Roku 2002

Gwarancja jakości i testy

  • 2 000 000 dolarów wydawane co roku na kontrolę jakości 
  • Ponad 600 unikalnych testów kontroli jakości aby potwierdzić jakość, czystość,
    siłę działania i bezpieczeństwo Regularne kontrole i audyty wewnętrzne i zewnętrzne 
  • Rocznie odrzuca około 5% otrzymywanych surowców 
  • Nagroda Producenta Suplementów Roku (Nutritional Outlook) 
 
Produkty te odpowiadają najwyższym standardom jakości i czystości. Receptury i formuły są chronione patentem i mają zezwolenia najwyższych międzynarodowych instytucji kontrolnych. Posiadają ceryfikat GMP, są certyfikowane przez instytucję US-TUV. Produkowane z najczystszych, naturalnych składników, bez metali ciężkich, pestycydów, benzenu i bez jakichkolwiek genetycznie modyfikowanych składników.

Rada doradztwa naukowego


Dr Bill Keller
Ekspert do spraw żywienia







Dr Siva
Ekspert wiodący US ds. kardiologii
w Wyższym Instytucie Serca w Desert





 
Dan Austin, RN
Koordynator Kliniczny w HDHI
(klinika zastoinowej niewydolności serca)







Dr Matthew Tripp
Dyrektor ds. naukowych
Doktor fizjologii drobnoustrojów, genetyki i mikrobiologii


Zasługi dr Prendergasta

Dr Joe Prendergast został uhonorowany tytułem o nazwie "Father Of The Year", czyli Lekarz Roku. Nagroda przyznana przez American Diabetes Association (Amerykańskie Stowarzyszenie do Chorób z Cukrzycą). Nagroda została przyznana, ponieważ dr Prendergast:
  • uratował życie większej liczbie osób niż jakikolwiek inny lekarz w USA,
  • prowadził własne kliniczne badania i dokumentował rezultaty z udziałem 7200 pacjentów,
  • mniej niż 1% jego pacjentów trafił do szpitala w okresie 19 lat,
  • w ciągu 19 lat nie stracił ani jednego pacjenta z powodu udaru mózgu lub ataku serca.

Spotkania i szkolenia firmowe

Synergy oprócz zdrowia i zarabiania daje możliwość rozwoju osobistego na licznych, firmowych szkoleniach i spotkaniach. Na każdym z nich partnerzy dowiadują się najważniejszych informacji o firmie, produktach, nowościach oraz mają niepowtarzalną możliwość uczestnictwa w szkoleniu coachingowym. Standardowo kursy o charakterze motywacyjnym i edukacyjnym z dziedziny samorozwoju są bardzo kosztowne. Jako Partner możesz zostać uczestnikiem bezpłatnie lub za symboliczną opłatą. Szczegóły wraz z opisem spotkań publikujemy na bieżąco na naszym blogu.

Legacy Magazine

Firma wydaje "Legacy Magazine" - magazyn informacyjny dla dystrybutorów. Tematami przewodnimi czasopisma są biznes i zdrowie. Artykuły autorstwa światowych liderów są pomocne w budowaniu własnych struktur biznesowych. Część zdrowotna odpowiada na pytania z zakresu produktów i suplementacji. Prowadzona jest przez specjalistów, w tym Radę Doradców Naukowych. W czasopiśmie znajdują się informacje na temat wydarzeń firmowych, podsumowania i zdjęcia. W 2014 roku pojawiła się europejska edycja magazynu. Pierwszy numer dostępny jest pod linkiem.

"Wiadomości Synergy"

Papierowy newsletter dostępny w Polsce od stycznia 2015 roku. Broszura informacyjna wydawana trzy razy w roku (po ogólnokrajowych wydarzeniach), kierowana do dystrybutorów. W każdym numerze znaleźć można informacje o wyróżnieniach, promocjach biznesowych i produktowych, porady oraz wywiady z liderami. Newsletter jest bezpłatny. 

Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej - DSA

Gwarancją przestrzegania przez firmę SWW najwyższych standardów etycznych w biznesie marketingu sieciowego jest przynależność do DSA - Direct Selling Association, czyli najstarszego, amerykańskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. Czytaj więcej



The Legacy Foundation - „Fundacja Legacy”

SWW współpracuje z fundacją 5 Start Legacy Foundation, która pracuje nad polepszaniem jakości życia dzieci i rodzin na całym świecie. Fundacja działa charytatywnie na 3 różnych płaszczyznach: 
  • ”The Annual Winter Warmth Drive” - Ofiarowuje tony żywności, ubrań i zabawek rodzimym mieszkańcom w Nowym Meksyku,
  • ”The Coins for Kenya Foundation” - buduje szkoły i infrastrukturę w Kenii,
  • ”Save the Amazon Initiative” - firma wspiera finansowo ochronę lasów deszczowych w Amazonii.

Synergy Club - Niezależny Dystrybutor Synergy WorldWide Polska © 2017. Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.