Top Ad unit 728 × 90

Zielona dieta bez wyrzeczeń?

Każdego dnia narażamy nasz organizm na szereg dolegliwości wynikających z szybkiego i stresującego trybu życia. Bez wątpienia jednym z poważniejszych problemów człowieka XXI wieku jest niekontrolowana i uboga w składniki odżywcze dieta. Kuszeni oszczędnością czasu, chętniej korzystamy z lokali typu fast food i co gorsze nie interesujemy się pochodzeniem i składem przetworzonej żywności.

W tym miejscu warto poświęcić chwilę i zastanowić się nad modyfikacją naszej diety. Zapraszamy do zapoznania się z całym artykułem, gdyż przygotowaliśmy rozwiązanie dla osób jedzących zielone warzywa sporadycznie lub wcale :)

Dlaczego warto jeść zielone warzywa?

Warzywa - szczególnie zielone - bogate są w witaminę C i magnez. Idealne będą brokuły, szpinak, ogórek i karczochy. Są zdrowe, niskokaloryczne i co ważne proste w przygotowaniu.

Brokuły - bogate w następujące witaminy: A, B1, B2, C. Czy wiesz, że brokuł zawiera więcej witaminy C niż owoce cytrusowe? Zawiera również mikroelementy takie jak fosfor, wapń, magnez i żelazo. Jedząc to warzywo, wzmacniasz układ odpornościowy, kości i regenerację tkanek.

Szpinak - pełen minerałów i witamin: A, C, E, K, witamin z grupy B oraz żelaza i manganu. Pomocny na surowo w prewencji anemii, ponieważ zawiera dużo żelaza i kwasu foliowego. Polecany osobom zmagającym się z nadciśnieniem i problemami z trzustką, gdyż reguluje odkładanie tłuszczu w organizmie i odciąża serce.

Karczochy
- mało popularne i niedocenione. Zawierają sporo witaminy C oraz witamin z grupy B. Ich korzystne działanie to między innymi obniżanie cholesterolu i ogólne odtruwanie organizmu. Zapobiegają zgadze, nudnościom i bólom brzucha.

Ogórek - niskokaloryczny, ponieważ jego głównym składnikiem jest woda. Dzięki niemu możemy nawodnić organizm, jednocześnie oczyszczając z toksyn. Polecany osobom odchudzającym się, z chorobami nerek i wątroby.

Przypominamy, iż warzywa podczas gotowania w wodzie tracą wiele ważnych składników odżywczych! Polecamy zatem zjadanie surówek przyrządzonych ze świeżych, zielonych warzyw lub w ostateczności ugotowanych na parze.

Czy kolor warzyw ma znaczenie?

Zielone warzywa oprócz witamin i minerałów dostarczają wielu cennych żółtych, pomarańczowych i czerwonych barwników z grupy karotenoidów. W przypadku warzyw zielonych, kolor nadawany przez karotenoidy jest maskowany chlorofilem – zielonym barwnikiem, wspomagającym procesy oczyszczania organizmu.

Chlorofil tworzy silne połączenia z częścią toksycznych związków – dzięki temu mniejsza ilość szkodliwych związków dociera do tkanek organizmu.
  • Pomaga odświeżyć oddech,
  • Ma działanie przeciwutleniające,
  • W medycynie naturalnej uważa się go za składnik sprzyjający odnowie organizmu,
  • Wspomaga pracę wątroby, leczenie anemii,
  • Łagodzi stany zapalne organizmu.

A co jeśli nie lubię lub nie mam na to czasu?

W celu osiągnięcia jak najlepszych efektów zdrowotnych, możemy uzupełnić swoją dietę stosownymi suplementami. Rozwiązanie to szczególnie polecamy osobom:
  • nieregularnie spożywającym posiłki, 
  • często stołującym się na mieście,
  • zmagającym się z niedoborami składników odżywczych. 

Należy pamiętać, że wspomnianej suplementacji nie zastąpi w pełni spożywanie zielonych warzyw. Dlaczego? Aby dostarczyć organizmowi porównywalną ilość substancji odżywczych i mikroelementów, musielibyśmy spożywać ogromne ilości warzyw i owoców.

Zadaniem zielonej diety jest w pierwszej kolejności dostarczenie odpowiedniej ilości chlorofilu lub lepiej chlorofiliny. Dlatego niezbędnym elementem codziennej diety powinno być picie wody chlorofilowej sporządzonej z koncentratu chlorofiliny - PhytoLife. Jednak sam chlorofil to nie wszystko.

W formie uzupełnienia lub samodzielnie polecamy żel Essential Greens, w którego skład wchodzą przede wszystkim: chlorella, spirulina, trawa jęczmienna, brokuł, karczoch i szpinak. Wyjątkowa forma żelu sprawia, że substancje aktywne są dobrze przyswajalne a sam produkt jest prosty i wygodny w stosowaniu.

Alternatywą dla żelowego Essential Grenns jest Biome DT - suplement z rodziny MicroBiome Purify. Oprócz chlorofiliny i ekstraktów z warzyw, zawiera różne postacie błonnika oraz siemię lniane, cynk, glutaminę i ekstrakt z zielonej herbaty. Biome DT jest niezbędnym elementem zielonej diety oczyszczającej. Skład suplementu jest owocem badań i został zgłoszony do opatentowania. Produkt dostępny jest w formie proszku do rozpuszczenia w wodzie, zaś każda dawka zapakowana jest w wygodną saszetkę.

Polecane artykułu

Brak komentarzy:

Synergy Club - Niezależny Dystrybutor Synergy WorldWide Polska © 2018. Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.