Top Ad unit 728 × 90

Klient

W Synergy możesz zamówić ProArgi 9 Plus, Mistify, PhytoLife oraz pozostałe suplementy w najlepszych cenach w opcji klienckiej bez ukrytych kosztów. Wszystkie produkty wysyłane są bezpośrednio z oficjalnego magazynu Synergy WorldWide.

Jak wykonać pierwsze zamówienie? 

Na początek zapoznaj się z aktualnym CENNIKIEM SYNERGY. Nowych klientów obowiązują CENY PROMOCYJNE. Im większy pakiet, tym niższa cena jednostkowa produktu!

Zamówienie telefoniczne (najszybsze)
Skontaktuj się z nami telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 796 799 766. Zamówienia telefoniczne przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 21:00.


Zamówienie mailowe
Napisz e-mail pod adres kontakt@synergyclub.pl Skrzynka mailowa czynna jest całą dobę przez 7 dni w tygodniu. Możesz skorzystać również z formularza kontaktowego w zakładce Kontakt.


Zamówienie on-line w oficjalnym Sklepie Synergy 
Wykonaj pierwsze zamówienie w 3 prostych krokach:
  • Wejdź do oficjalnego SKLEPU SYNERGY;
  • Załóż konto klienckie przez e-mail bądź media społecznościowe, podaj dane do zamówienia i wybierz interesujące Cię produkty. 
  • Wybierz jedną z opcji płatności: on-line za pomocą karty płatniczej lub COD czyli płatność przy odbiorze u kuriera.  
  • Jeśli napotkasz problem podczas składania zamówienia, skontaktuj się z nami tel. pod nr 796 799 766.

Ważne: Dopóki nie założysz konta klienckiego, zobaczysz tylko ceny detaliczne pojedynczych opakowań. Są one bardzo wysokie w porównaniu z cenami hurtowymi dla Klienta Preferowanego, którym staniesz się po rejestracji.

Szczegóły zamówienia:

  • dostępne formy płatności: gotówką lub kartą przy odbiorze;
  • koszt transportu w opcji pobraniowej wynosi 29,90 zł;
  • koszt transportu w opcji płatność kartą on-line 19,90 zł;
  • niezależnie od liczby zamawianych produktów/pakietów, koszt wysyłki liczony jest tylko raz
  • czas oczekiwania na paczkę wynosi 1-2 dni robocze;
  • przesyłki dostarcza firma kurierska DPD;
  • produkty wysyłane są z głównego magazynu firmy Synergy WorldWide;
  • każda paczka zawiera oficjalny dowód zakupu, wystawiony przez producenta.

Ważne: Podając numer telefonu lub adres e-mail, zgadzasz się na wykorzystanie tych danych w celu jednorazowego kontaktu.
Jeśli nie otrzymasz od nas odpowiedzi w ciągu 24 godzin, sprawdź zawartość folderu SPAM na swoim koncie pocztowym (w przypadku opcji e-mail)


Pozostałe informacje

Niezależny Dystrybutor - niezależny partner firmy, polecający produkty i udzielający niezbędnych informacji. Dystrybutor posiada umowę z firmą, na mocy której upoważniony jest do wprowadzania do firmy klientów preferowanych lub nowych dystrybutorów. Niezależny Dystrybutor nie jest sprzedawcą produktów (czyt. Podmiot realizujący zamówienia).

Klient Preferowany - konsument zainteresowany zakupem produktów. Ma możliwość zakupów w cenach hurtowych (takich samych jak dystrybutor), przysługuje mu także rabat 10% w systemie comiesięcznej autowysyłki. Klient Preferowany nie ponosi żadnych dodatkowych opłat i nie jest zobowiązany do regularnych (przymusowych) zakupów.

Podmiot realizujący zamówienia - do każdego zamówienia dołączana jest faktura/dowód zakupu, którego wystawcą jest europejski oddział firmy Synergy WorldWide z siedzibą w Holandii: Synergy WorldWide Europe B.V., Centaurusweg 123, 5015 CT Tilburg (Holandia). W Polsce funkcjonuje również polskie biuro obsługi z siedzibą w Warszawie przy ulicy Olkuskiej 7 oraz magazyn centralny w Ożarowie Mazowieckim. Otrzymując dowód zakupu z powyższymi danymi, masz 100% gwarancję legalnego pochodzenia produktów.
Synergy Club - Dystrybutor Synergy WorldWide Polska © 2018. Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.